Šiandien prasidėjo antroji kasmetinio projekto „Epochų ratu” diena. Klasės dirba
intensyviai, nes rytoj – darbų pristatymo diena. Mokykloje vyrauja sąmyšis ir nemenkas
šurmulys.
Aplankius 1A klasę, matematikos uždavinius kurianti grupė džiaugėsi sukurtais
uždaviniais. Mokiniai tikisi, kad šiandien darbą baigs anksčiau, nes vakar padarė didžiąją dalį
darbų. Grupė, kurianti ekskursiją neslepia, kad visiškai nebesijaudina, kadangi liko tik surinktos
informacijos redagavimas. Linksmai nusiteikę filmuką kuriantys mokiniai toliau tęsia savo
kūrybinius darbus ir džiaugiasi, kad dėl projekto smagiai praplėtė savo žinias apie karaimus ir
totorius.
Užsukus į 1B klasę, mokinės, kuriančios ekskursiją, pasakojo apie patiriamus sunkumus,
naudojant programą ,,GIS”. Mokinės neslepia, jog programa dažnai stringa bei turi daugybę
sudėtingų niuansų. Taip pat daugelis kūrybinių grupių skundžiasi, kad labai sunku rasti
informacijos apie romus ir jų kultūrą. Pakalbinus grupę, kuri ėmė interviu iš romų bendruomenės
pirmininko Lietuvoje, merginos atskleidžia, kad pirmininkas labai praplėtė jų žinias apie šią
tautą.
1C klasės mokinės, kuriančios filmuką apie lenkus, pasidalino, kad vakar beveik nebuvo
mokykloje, nes visą dieną tyrinėjo lenkų istorinius bei kultūrinius pėdsakus Vilniaus
senamiestyje. Mokinės neslepia, jog liko tik filmuko redagavimas, todėl šiandienos darbus tikisi
baigti anksčiau.
Užsukusios į 1D klasę, pakalbinome knygų puslapius kuriančią grupę. Mokinės
džiaugiasi pasirinkta veikla, kadangi piešimas – daugelio jų hobis. Grupėje vyrauja optimistiškas
nusiteikimas, nes liko tik perkelti darbus iš juodraščių į švarraščius. Visa klasė nekantrauja baigti
pasirinktas veiklas ir jas pristatyti.
1E klasė šiandien kupina šypsenų ir juoko. Daugelis grupių jau įpusėjo ar net baiginėja
savo darbus. Beigelius kepanti grupė pasidalino, kad vakar visą dieną tyrinėjo interneto gelmes,
kad rastų beigelių receptą pagal senuosius žydų papročius. Grupė nekantriai laukia, kol iškils
tešla ir prasidės kepimo procesas. Ekskursiją kuriantys mokiniai neslėpė, jog didžioji darbo dalis
jau atlikta. Taip pat mokiniai pripažino, kad sužinojo daugybę nežinomų faktų, rinkdami
informaciją apie kultūrinį paveldą.
Apibendrinant galima teigti, kad dauguma mokinių nepasiduoda iškilus sunkumams ir
siekia išpildyti visus užduočių kriterijus. Sparčiai artėjame prie pabaigos.
Kamilė Kamsiukaitė (2D), Lėja Urbšytė (2D), Goda Saveikytė (2E) ir Julija Jungbliutaitė-
Andriškevičiūtė (2E)